1600 مددجوی آموزش‌دیده زندان مرکزی کرمانشاه گواهینامه مهارت برای اخذ وام دریافت کردند

با همکاری و توافق جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و اداره کل زندان های استان، تعداد 1600 مددجوی آموزش دیده زندان مرکزی از سوی جهاد کشاورزی موفق به دریافت گواهینامه مهارت در بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات و غیره شدند که می توانند با این گواهینامه پس از آزادی از بانک کشاورزی وام تعیین شده دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، آموزش ۱۶۰۰ نفراز مددجویان زندان مرکزی در رشته های مختلف مربوط به سازمان جهاد کشاورزی شامل پرورش و تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی و شیلات و ... مانند مراحل کاشت و داشت و برداشت زیتون، پرورش ماهیان سردابی، پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ، پرورش داروهای گیاهی، کاشت و داشت و برداشت درختان باغی، پروار بندی دام سبک گوشتی، پرورش مرغ گوشتی، پرورش مرغ تخم گذار، کاشت و داشت و برداشت گوجه فرنگی، کاشت و داشت برداشت چغندر قند و ... را حضور داشته و گواهی مهارت دریافت نموده اند و هنگام آزادی با ارائه این گواهینامه ها امکان اخذ وام کارآفرینی و تولید را داشته و وارد بازار تولید خواهند گردید.

بر اساس گزارش جهاد کشاورزی ، مددجویان با همین گواهینامه ها قادر به دریافت وام تعریف شده در این خصوص از بانک کشاورزی خواهند بود. هم اکنون نیز در دوره ای جاری بالغ بر ۱۰۰ نفر از مددجویان در حال کسب مهارت و اموزش دوره توسط مربیان مربوطه می باشند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha