مدیرکل زندان‌های استان فارس از زندان‌های آباده، نور آباد، عادل آباد و جهرم بازدید کرد

اسحاق ابراهیمی به منظور بررسی روند اجرای اولویت‌های ابلاغی رییس  سازمان زندان‌های کشور در زندان های تابعه، در برنامه های جداگانه از زندان های آباده، نورآباد ممسنی، عادل آباد و جهرم بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این بازدید ها مدیرکل زندان های فارس علاوه بر حضور در اندرزگاه ها و دیدار با زندانیان، از پروژه های عمرانی نیز سرکشی و با پرسنل بخش های اداری و شیفت نیز دیدار کرد و از آنان به واسطه حضور مؤثر و هوشمندانه در محیط خدمت تقدیر و تشکر کرد.

در این بازدید ها که با همراهی جمعی از مسئولین ستادی اداره کل ترتیب یافت، روند ارائه خدمات به زندان از جمله کیفیت غذا تسهیلات مکان اسکان و نگهداری زندانیان در دسترسی سریع به مددکاری مشاوره و خدمات درمانی و پاسخگو بودن مسئولان زندان به درخواست های زندانیان برابر مقررات بصورت میدانی بررسی شد.

این مقام ارشد زندانهای فارس در این بازدید ها بر ضرورت بهسازی اماکن و ایجاد و توسعه فضاهای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و شتاب در اتمام پروژه های عمرانی جاری به منظور توسعه سرانه های نگهداری، آموزشی، خدماتی، درمانی، فرهنگی و کارگاهی زندانیان تاکید کرد.

وی در پایان بازدید از زندان نورآباد، با اشاره به پروژه های عمرانی جاری در این زندان گفت: از فضاهای جدید الاحداث بمنظور ایجاد سایت اشتغال مولد زندانیان استفاده خواهد شد.

اسحاق ابراهیمی در پایان بازدید خود از زندان عادل آباد شیراز بر ضرورت شتاب بخشی به پروژه های عمرانی، تاسیساتی، اندرزگاهی و بهسازی و نوسازی و بازسازی سرویس های بهداشتی و حمام چند اندرزگاه تاکید کرد و اتمام آن را موجب ارتقاء کیفی سطح خدمات تاسیساتی،اقامتی و بهداشتی به زندانیان عنوان کرد.

مدیر کل زندان های فارس در پایان بازدید خود از زندان جهرم هم با اشاره به وضعیت مطلوب این زندان در ابعاد مختلف، اهتمام موثر این ندامتگاه در توسعه اشتغال مولد زندانیان و صدور کارت صنعتگری را از جمله فعالیت‌های مثبتی دانست که از سایر زندانهای استان پیشتاز تر ارزیابی شده است.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha