مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی از زندان زنان بجنورد بازدید کرد

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از کارکنان در حال خدمت در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی بجنورد تجلیل صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی به همراه معاون اداری و مالی زندانها، رئیس مرکز خدمات امور اجتماعی و رئیس زندان مرکزی بجنورد به صورت غیرمترقبه در زندان بجنورد حاضر و به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از کارکنان در حال خدمت در اندرزگاه نسوان زندان مرکزی بجنورد تجلیل به عمل آمد.

در جریان بازدید مدیرکل زندانها که از اندرزگاه نسوان زندان مرکزی بجنورد صورت گرفت، ضمن تبریک گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در سخنانی حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو و سرمشق برای زندگی فردی و اجتماعی یک بانوی مسلمان دانست و اظهار داشت: پیروی از سیره این بانوی مطهره سعادت دنیا و آخرت ما را تضمین خواهد کرد.

مدیرکل زندانهای خراسان شمالی با اشاره به تبعات حبس بر زندگی فردی و اجتماعی هر فرد، این تبعات را برای بانوان چندین برابر دانست و اظهار داشت: با اهتمام مجموعه زندان و همکاری و همراهی مجموعه قضایی و مشارکت زندانیان در چرخه اصلاح و تربیت زمینه آزادی زندانیان زن تسهیل و تسریع گردد.

در ادامه این نشست صمیمی، و تقدیر از تعدادی از زندانیان زن فعال در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی از جمله برنامه‌های بازدید از اندرزگاه نسوان زندان مرکزی بجنورد بوده است.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha