دیدار دادستان مرکز استان کهگیلویه‌وبویراحمد با زندانیان اندرزگاه زنان یاسوج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در برنامه حضور و رسیدگی های قضائی به مشکلات زندانیان ، در دیدار چهره به چهره با زندانیان بند نسوان یاسوج به مشکلات قضائی و پرونده های این ندامتگاه رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان، معاون قضایی دادستان در اموراجرای احکام کیفری، دادیار ناظر ،معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان ، رئیس کانون و برخی دیگر از مسؤلین ستادی و دادسرا در دیداری صمیمی با زندانیان دیدار و گفتگو و درخواستهای آنان نیز مورد بررسی واقع شد.
مسؤلین قضایی با کلیه زندانیان اندرزگاه نسوان دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات قضائی آنان، دستورات لازم برای رسیدگی به موارد مطرح شده صادر و ارفاقات حقوقی نیز صادر شد.
سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان هدف از این دیدارهای چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی های قضائی را تسهیل در دسترسی زندانیان به عدالت کیفری و تسری میزان اعطای هدفمند امتیازات و ارفاقات قضائی به افراد واجد شرایط عنوان و بر افزایش بازدیدهای مؤثر قضات از زندان‌ها تاکید کرد.
در این دیداربه برخی از زندانیان ارفاقات حقوقی اعطاء و فعالان در برنامه های فرهنگی و مذهبی نیزمورد تجلیل واقع شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha