آزادی 11 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه وبویراحمد

منصور بیژنی مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان از آزادی 11 نفراز زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ مدیر کل زندان های استان با اعلام این خبر گفت: با تلاش ستاد دیه استان به مناسبت سالروزایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) وپاسداشت مقام مادرو روز زن، تعداد11 زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: بدهی این زندانیان مبلغ ۱ میلیارد و 358 میلیون تومان بود که مبلغ 657 میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه از شکات گذشت و رضایتمندانه اخذ گردیده و ما بقی با پرداخت تسهیلات کم بهره و کمکهای خیرین و نیکوکاران از زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند.

بیژنی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد دو نفر زن و 9 نفر مرد بوده اند، تصریح کرد: تمام تلاش ما، شورای‌ها ی حل اختلاف مستقر در زندان ها و مددکاران این است تا با دعوت از شکات رضایت آنان در کسب نمائیم ولی انصاف اینجاست که طلبکار نیزبایستی به حق خود برسد، لذا از همه ی نیکوکاران و خیرین می‌خواهم تا جهت آزادسازی افراد بدهکار در زندان اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha