بازدید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان های محلات و دلیجان

مدیرکل زندان های استان مرکزی با حضور در شهرستان های محلات و دلیجان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف زندان با جمعی از زندانیان  گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه روز گذشته در زندان های محلات و دلیجان حضور یافت و ضمن بازدید از اماکن مختلف زندان ، با زندانیان دیدار و گفتگو و درخواستهای آنان را بررسی کرد .

بازدید مدیر کل زندانهای استان مرکزی از زندان محلات

مدیرکل زندان های استان مرکزی در حاشیه این بازدید بر توسعه فعالیت های حوزه های مختلف به ویژه ایجاد زمینه اشتغال حداکثری تاکید و عنوان کرد : مشارکت فعال زندانیان در برنامه های فرهنگی و آموزشی با اولویت یاد گیری معارف دینی، اشتغال و حرفه آموزی و ارتقاء سلامت جسمی و روانی راهکار موثری برای دوری از جرم و بازگشت مجدد به زندان است .

بازدید مدیر کل زندانهای استان مرکزی از زندان محلات

اسلام خواه درادامه این بازدید در دیدار با کارکنان زندان محلات با تشریح سیاستهای سازمان زندانها در عرصه اصلاح و تربیت ، توجه به حقوق شهروندی زندانیان ، رعایت کرامت انسانی آنان و تلاش برای رفع مشکلات زندانیان و خانواده آنان را ضروری توصیف کرد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha