کارگاه آموزشی طرح‌های هشت‌گانه زندانبانی و پدافند غیرعامل در بین پرسنل وظیفه زندان دشتی

در راستای آموزش پرسنل وظیفه ، یک دوره کارگاه آموزشی یگان حفاظت با موضوع طرحهای هشت گانه زندانبانی و پدافند غیرعامل در زندان دشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در این دوره آموزش که تعداد کثیری از سربازان وظیفه زندان حضور داشتند سرپاسیار رسول زندی لک فرمانده یگان حفاظت زندان در سخنانی با اشاره به برقراری امنیت در کنار تربیت در بین نیروهای یگان حفاظت زندان گفت: باور ما بر این است که امنیت در کنار تربیت برقرار می شود و این دیدگاهی اسلامی است و شما سربازان پر تلاش که سرلوحه حفاظت و صیانت از زندان هستید می بایست همواره این نگاه تربیتی را جاری و ساری سازید و توجه داشته باشید که امنیت زیر ساخت تربیت است و این بدان معنا نیست که ما فقط رویکرد امنیتی داشته باشیم . وی خاطرنشان کرد: امنیت به عنوان سر لوحه نظم و ارتقاء سلامت در زندانها معنا می یابد اما در چرخه کار با پرهیز از شیوه زندانبانی پلیسی فعالیتها را با هدف اصلاح و تربیت به اجرا گذارید.

کارگاه آموزشی طرحهای هشت گانه زندانبانی و پدافند غیرعامل در بین پرسنل وظیفه زندان دشتی برگزار گردید

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha