اولین جشنواره استانی بازی‌های فکری در بین مددجویان زندان دشتی برگزار شد

اولین جشنواره استانی بازیهای فکری یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه زندانیان زن و مرد و مددجویان کانونهای اصلاح و تربیت در بین مددجویان زندان دشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در آغاز این جشنواره که نیکنام معاون مدیرکل زندان های استان ، صغیری مسئول تربیت بدنی اداره کل و فقیه رئیس زندان دشتی حضور داشتند ، صغیری توضیحاتی را پیرامون رشته های مختلف این بازیها و استقبال چشمگیر مددجویان ارائه داد.

و ی گفت: تعداد زیادی از مددجویان استقبال خوبی از بازیهای گابلت ، اتلو و جورچین ایستاده نمودند و خواستار توسعه این بازیها شدند. در ادامه فقیه رئیس زندان دشتی با قدردانی از مسئولین اداره کل زندان های استان بخاطر برگزاری این جشنواره در زندان دشتی بر توجه و عنایت ویژه اداره کل در توسعه فضاهای ورزشی و امکانات لازم تاکید نمودند. نیکنام معاون اداره کل زندان های استان نیز در این جشنواره بر استفاده از فرصتهای موجود در زندان در جهت اصلاح و بازگشت سعادتمندانه به جامعه تاکید نمود و گفت: زندان محل تفکر و عبرت گرفتن از گذشته و ساختن آینده روشن برای خود می باشد زیرا انسان اشرف مخلوقات می باشد و خداوند از خلقت انسان بر همه فرشتگان افتخار نموده است. بنابراین ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و در جهت توبه و ایجاد تغییرات اساسی در خودمان تلاش نماییم.

اولین جشنواره استانی بازیهای فکری در بین مددجویان زندان دشتی برگزار گردید

اولین جشنواره استانی بازیهای فکری در بین مددجویان زندان دشتی برگزار گردید

انتهای خبر/

اخبار « سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان « بله» به آدرسhttps://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha