آزمون دوره‌های آموزش مهارت‌های اجتماعی زندانیان در مؤسسات کیفری استان قزوین برگزار شد

مدیرکل زندانهای استان قزوین از برگزاری چهارمین آزمون پایان دوره آموزش مهارتهای اجتماعی زندانیان در زندانهای استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در حاشیه برگزاری آزمون پایان دوره آموزش مهارتهای اجتماعی زندانیان اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزش غیررسمی زندانیان یکی از برنامه های اثرگذار اصلاحی و تربیتی زندانیان است و بصورت فصلی وبا حضور مربیان متخصص این حوزه برای همه زندانیان اجرا می شود.

وی افزود: در این دوره، بالغ بر 950 زندانی در آموزش های اجتماعی وفرهنگی شامل مهارتهای اساسی زندگی، اصول اخلاق واعتقادات، احکام اسلامی و نهج البلاغه شرکت نموده و پس از موفقیت در آزمون پایان دوره، گواهینامه مهارت اجتماعی کسب می نمایند.

مدیرکل زندانهای استان هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء سطح آگاهی و اصلاح رفتار زندانیان برشمرد و اذعان داشت: آموزش های غیر رسمی ومهارتی تاثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی داشته و آنها می توانند در مقابله با مشکلات و بحران های زندگی، تصمیم منطقی و بدور ازهرگونه ارتکاب جرم و بزه را بگیرند.

این مقام مسؤل خاطرنشان کرد: زندانیانی که در این دوره ها، گواهینامه مهارتی کسب می نمایند؛ از امتیاز آن برای استفاده از تسهیلات و ارفاقات قانونی قضایی بهره مند می شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha