بازدید کارشناسان از توسعه هدفمند زندان‌های زنجان به سامانه‌های هوشمند

کارشناسان فناوری اطلاعات زندان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، کرمانشاه و کردستان از روند اجرای اولویت توسعه و تجهیز هدفمند زندان‌های استان به سامانه‌های هوشمند بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان،با هدف آشنایی هر چه بیشتر با اقدامات زندان های استان در پیشبرد اولویت هشتم سازمان زندان های کشور در سال جاری در بخش توسعه و تجهیز هدفمند زندان‌ها به سامانه‌های هوشمند سخت افزاری و نرم افزاری، کارشناسان فناوری اطلاعات استان های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و کرمانشاه طی سفر یک روزه به استان زنجان از کلیه برنامه های مرتبط با طرح های ارتقای امنیت اطلاعات زندان های زنجان بازدید و از نزدیک اقدامات صورت گرفته در این حوزه را مشاهده کردند.

در حاشیه برنامه مدیر کل زندان های استان،گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته در زندان های زنجان را در اجرای این اولویت مهم ارائه اظهار کرد: بحمدا.. زندان های استان در اجرای اولویت های ده گانه سازمان در ۶ ماهه نخست سال جاری رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

بنیادی افزود: در موضوع پابند الکترونیکی بیش از ۱۲ درصد از جمعیت کیفری زندان های استان تحت پوشش مراقبت الکترونیکی قرار دارد .

مدیر کل زندان های استان خاطرنشان کرد:با همکاری و تلاش های شبانه روزی همکاران اکثر زندان های استان از سیستم ارتباطی فیبر نوری بهره‌مند شده که همین عامل در ارتقاء امنیت زندان ها بسیار موثر است.

در این جلسه کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات زندان های آذربایجان شرقی، غربی ،کردستان و کرمانشاه نیز ضمن قدردانی از میزبانی استان زنجان، نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص برنامه‌های اجرائی زندان های استان در اجرای اولویت هشتم سازمان زندان ها را بیان نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha