ترویج فرهنگ پهلوانی در بین زندانیان با همکاری اداره ورزش و جوانان ایلام

با هدف توسعه فعالیت های ورزشی و ترویج فرهنگ پهلوانی در بین زندانیان، تفاهم‌نامه همکاری مابین زندان‌های استان و اداره ورزش و جوانان منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، یکی از اهداف مهم انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره ورزش و جوانان استان ایلام بهره مندی از توان، ظرفیت و تجهیزات در راستای توسعه فعالیت های ورزشی با رویکرد ترویج فرهنگ پهلوانی است که اصلاح و بازپروری و عدم تکرار جرم را برای زندانیان به دنبال دارد.

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام گفت: ورزش در برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش موثر و حائز اهمیتی دارد و سلامت جسمی زندانیان با تکیه بر امر ورزش، لازمه اثربخشی فعالیت های تربیتی است. وی افزود: ایجاد زمینه حضور فعال مربیان ورزشی، پیشکسوتان، پهلوانان و ... در اجرای برنامه های بازپرورانه، همکاری در برگزاری جشنواره های ورزشی، بهره مندی از توان و ظرفیت اداره ورزش و جوانان و ... از مفاد این تفاهم نامه است که برای تحقق آن برنامه ریزی شده است.

شهبازی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام نیز در ادامه ضمن اشاره به اقدامات مهم زندان های استان در حوزه ورزش برای زندانیان، اذعان داشت: قدرت سازندگی افراد از نظر اجتماعی و روانی در نتیجه اجرای فعالیت های مستمر بدنی یکی از مشخصه هایی است که اهمیت تربیت بدنی و ورزش را واضح تر می سازد. وی گفت: رشد و توسعه بُعد اجتماعی انسان در محیط های سالم ورزشی صحه بر قدرت سازندگی اجتماعی ورزش می گذارد. شهبازی در ادامه برای تعامل روز افزون و کمک به پیشبرد اقدامات اصلاحی و تربیتی با اداره کل زندان های استان قول همکاری و مساعدت بیش از پیش داد.

ترویج فرهنگ پهلوانی در بین زندانیان با همکاری اداره ورزش و جوانان ایلام

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha