برگزاری جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان

به منظور تبیین اهداف سازمانی و بررسی عملکرد واحدها، جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان باحضور اسدالله سلطانی سرپرست این مرکز و کارکنان اداری و شیفتی برگزارشد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در ابتدای این نشست اسدالله سلطانی سرپرست اردوگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در حوزه های مختلف گفت: ما همواره باید تفکر بسیجی داشته باشیم و رفتار و عملکرد بسیجی  را در خودمان تقویت کنیم و ابتدا در جهت اصلاح خود بکوشیم و با تمام توان حافظ ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی باشیم.

سلطانی داشتن نظم و انضباط در کار و برنامه را از ضروریات  پیشبرد اهداف سازمانی دانست و در ادامه اظهار داشت: با عمل صالح ،اهتمام و جدیت در انجام امور محوله در راه خدمت به خلق خدا در هر جایگاهی باید منشا خیر و برکت باشیم.

وی رعایت سلسله مراتب اداری و عمل به تکالیف قانونی، صداقت و درستکاری و عملکرد مثبت را از جمله معیارهای ارزیابی افراد عنوان  کرد و افزود: عمل به شرح وظائف در چارچوب  قوانین و مقررات و برنامه ریزی و خط مشی ترسیم شده صورت گیرد و کلیه کارها باید مستند سازی و به صورت احسن انجام شود.

اسدالله سلطانی در بخش دیگری از سخنانش بر جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال  و نگهداری صحیح اموال دولتی و پرهیز از اسراف و استفاده درست ازمنابع  وامکانات موجود اداره تاکید کرد.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی اردوگاه کاردرمانی وحرفه آموزی، توسعه و سرعت بخشی در انجام آموزش های فنی وحرفه ای ،اشتغال وحرفه آموزی و فرهنگی و تربیتی  را از اهم برنامه های این مرکز برشمرد وخواستار برنامه ریزی جدی ودقیق ومرتفع شدن موانع در این حوزه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha