مدیرکل نظارت بر زندان‌های دادستانی کل کشور از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کرد

دکتر رسول جلالی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور ضمن بازدید از ندامتگاه تهران‌بزرگ، با مددجویان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در راستای بازرسی های دوره‌ای دادستانی کل کشور، دکتر جلالی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیر کل نظارت بر زندان‌ها و بازداشتگاه‌های دادستانی کل کشور به همراه حجت الاسلام‌والمسلمین نسایی زهان دادستان بیرجند و حجت‌الاسلام والمسلمین فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور بازداشتگاه ها از ندامتگاه تهران بزرگ بازدید نمودند.

در این بازدید، دکتر جلالی ضمن بازدید از قسمت های مختلف زندان از جمله واحد بهداری و آشپزخانه با حضور در بین زندانیان در خصوص مسائل رفاهی و قضایی با مددجویان گفتگو کرده، درخواست‌های آنان را بررسی نمود.

در پایان این بازدید در جلسه ای مشترک با حضور دادیاران و اعضای شورای حل اختلاف ندامتگاه تهران بزرگ و مسئولان این مرکز و اداره کل زندانهای استان تهران، طرفین در خصوص استفاده حداکثری از نهاد های ارفاقی برای مددجویان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha