جشن بزرگ «روز مادر» در ندامتگاه زنان تهران برگزار شد

مدیر ندامتگاه زنان استان تهران در مراسم جشن روز مادر خطاب به مددجویان بیان داشت: شما زنان و مادران رکن اساسی خانواده‌اید ولی به دلیل برخی از اشتباهات یا آسیب‌ها مدتی را مهمان این مرکز هستید، تلاش ما برای رفاه، سلامتی، بهداشت و درمان و آموزش با جدیت ادامه دارد تا انشاء‌الله به زودی به کانون خانواده بازگردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، همزمان با ایام خجسته میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر، مراسم جشن بزرگی با حضور برخی از هنرمندان کشور در ندامتگاه زنان استان تهران برگزار شد.

در این مراسم که مددجویان ندامتگاه زنان، مسئولان این مرکز و تعدادی از نیکوکاران استان تهران حضور داشتند، خدادادی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: روز زن و مادر فرصتی است تا با اندیشه در منش و زندگی دختر پیامبر اعظم (ص)، در راه ترویج آموزه‌های اخلاقی و تربیتی ایشان بکوشیم.

مدیر ندامتگاه زنان استان تهران تصریح کرد: ایمان به خدا در اعماق و دل حضرت فاطمه (س) چنان نفوذ کرده بود که برای عبادت خداوند، خود را از قید تمام دنیا فارغ می‌سازد و با آن همه فضیلت، همسری نیکو و مطیع برای امیر مومنان علی (ع) بود.

وی در ادامه خطاب به مددجویان این مرکز بیان داشت: شما زنان و مادران رکن اساسی خانواده‌اید ولی به دلیل برخی از اشتباهات یا آسیب‌ها مدتی را مهمان این مرکز هستید، تلاش ما برای رفاه، سلامتی، بهداشت و درمان و آموزش با جدیت ادامه دارد تا انشاء‌الله به زودی به کانون خانواده بازگردید.

بنا به این خبر، در ادامه، هنرمندانی از گروه‌های تواشیح، سرود و طنز و همچنین خواننده نامی کشور محسن میرزازاده به اجرای برنامه‌های شاد پرداختند که با استقبال گرم مددجویان همراه بود.

همچنین در پایان مراسم، ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان زن این مرکز، از همه حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار "سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی" را در کانال پیام‌رسان "بله" به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha