مدیرکل زندان‌های فارس از زندان داراب بازدید کرد

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به منظور بررسی روند اجرای اولویت های دهگانه ابلاغی رئیس سازمان زندان های کشور در زندان های تابعه فارس، با حضور در شهرستان داراب به مدت چهار ساعت از بخش‌های مختلف زندان این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این بازید که با همراهی روسای حفاظت اطلاعات، بازرسی، مرکز خدمات اجتماعی و فرمانده یگان حفاظت اداره کل همراه بود وی از پروژه های عمرانی بازدید به عمل آورد و به منظور شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه ها توصیه ها و دستورات لازم را به بهزادی رئیس زندان ابلاغ کرد.

دیدار صمیمی اسحاق ابراهیمی با پرسنل شاغل اداری و شیفت حاضر به خدمت و تعدادی از مراجعین به زندان و بررسی روند ارائه خدمات به مردم، حضور در اندرزگاه نسوان، دیدار با زندانیان زن به مناسبت ایام گرامیداشت روز زن، استماع درخواست ها و مسائل و مشکلات آنان و رسیدگی به موارد عنوان شده، بررسی حفاظت فیزیکی زندان و توضیحی در راستای ارتقاء آن از دیگر برنامه‌های بازدید ۴ ساعته مدیر کل زندان های فارس از زندان داراب بود.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در اندرزگاه نسوان حضور یافت و با زندانیان زن دیدار کرد.

مدیرکل زندان های فارس با تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص)، رهرو راستین بودن از ائمه اطهار را توفیق الهی دانست و آرزو کرد خداوند این توفیق را توأم با حسن عاقبت به همگان عنایت فرماید.

این مقام ارشد زندان های فارس با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بشریت خصوصا زنان در جهان اسلام هستند گفت: شایسته است مددجویان نسوان از فرصت حبس، با الگو قرار دادن سیره ان بانوی همام، در اصلاح رفتار و اندیشه های مجرمانه اهتمام ورزند تا بازگشت سعادتمندانه ای را به جامعه داشته باشند.

وی در ادامه این دیدار که با حضور بهزادی رئیس زندان ، رئیس و کارکنان اندرزگاه نسوان ندامتگاه داراب نیز همراه بود، ضمن استماع درخواستها و نظرات مددجویان نسوان، ضمن ارائه پاسخ های لازم، دستوراتی را برای رسیدگی به تقاضاهای آنان ابلاغ کرد.

مدیر کل زندان‌های فارس از زندان داراب بازدید کرد

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha