جلسه فوق‌العاده کارگروه اشتغال اداره‌کل زندان‌های کردستان برگزار شد

با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه کمی و کیفی اشتغال به عنوان اولویت صدرنشین سازمان زندانها، جلسه فوق العاده کارگروه اشتغال اداره کل زندانهای کردستان با حضور مدیرکل و اعضاء اصلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ادارکل زندانهای کردستان، محمدی مدیر کل زندانهای استان از کلیه روسا و همکاران حوزه اشتغال زندان‌ها و بنیاد تعاون خواستند تا در فرصت باقی مانده پایان سال با تمام توان و بهره گیری ازکلیه امکانات و منابع مادی و انسانی در راستای تحقق و توسعه کمی و کیفی اشتغال زایی گام بردارند.

 جلسه ی فوق العاده کارگروه اشتغال اداره کل زندانهای کردستان برگزار شد

مدیر کل زندانهای استان ضمن اشاره به خدمات و اقدامات خوب برخی از زندان‌های تابعه استان در حوزه اشتغال، عدم ثبت دقیق و به موقع آمار و اطلاعات را یکی از مشکلات حوزه اشتغال خواند و خاطر نشان نمودند با اعلام موضوع به کلیه روسای زندان‌ها منبعد تمامی پرداختی ها در مولفه های اشتغال بکار در آیتم های اعزام به کار، کارگاهی و نشسته می بایست از طریق بنیاد تعاون زندانیان صورت گیرد و در گردونه ی تعریف شده سازمانی قرار گیرد تا جزء آمار اشتغال محاسبه گردد.

سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان نیز قول مساعد داد تا مبالغ واریزی به حساب بنیاد در کمترین زمان ممکن به حساب متولیان امر و زندانیان شاغل در کارگاه های داخل و خارج زندان واریز گردد.

در پایان مقرر گردید تا مغایرت های آماری سامانه ERP و بنیاد تعاون در کوتاهترین زمان مرتفع و در زمینه ثبت آمار، دقیق و به روز باشند و نتیجه اقدامات از طریق معاون سلامت، اصلاح و تربیت و سرپرست بنیاد تعاون زندانیان استان و کارشناس مسئول اشتغال جمع بندی و به حضور مدیر کل زندانهای استان برسد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha