جشن روز مادر در کانون اصلاح و تربیت تهران با حضور مصطفی راغب برگزار شد

مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: در نظام ارزشی اسلام، خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و زنان علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش اجتماعی‏ در سطح جامعه مهم‌ترین نقش را در مدیریت کانون خانواده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، در سالروز ولادت کوثر الهی، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) و پاسداشت مقام و منزلت روز مادر، مراسم جشنی با حضور مصطفی راغب خواننده نامی کشور، در سالن آمفی تئاتر کانون اصلاح و تربیت تهران برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، مدیر کانون اصلاح و تربیت طی سخنانی با تبریک میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، آن حضرت را الگوی زنان عالم دانسته، اظهار داشت: حضرت صدیقه کبری(س) نه تنها الگوی زنان مسلمان، بلکه الگوی تمامی زنان دنیاست و نمونه زیبا در همه زمینه‌ها از جمله به عنوان مادر و همسر است.

علی هاشمی بیان کرد: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسئولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند. در نظام ارزشی اسلام، خانواده از منزلت و قداست خاصی برخوردار است و زنان علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش اجتماعی‏ در سطح جامعه مهم‌ترین نقش را در مدیریت کانون خانواده دارند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) چهره درخشان زن مسلمان، فروغ تابان معرفت و نمونه روشن پرهیزکاری و خداترسی است. و تا امروز و برای همیشه چون گوهری بر تارک تربیت اسلامی می‌درخشد.

بنا به این خبر، در ادامه این مراسم ، طی این مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر، مصطفی راغب خواننده نامی کشور و جمعی از مسئولان اداره کل، نیکوکاران و کارکنان کانون اصلاح و تربیت نیز در جمع شاد مددجویان دختر و پسر حضور داشتند.

از برنامه های دیگر این جشن، خوانندگی و اجرای موسیقی توسط مصطفی راغب و گروه سرود مدجویان کانون و برگزاری مسابقه از بخش‌های این جشن بود و در پایان این جشن از بانوان نیز با اهدای گل، هدایا و لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

اخبار "سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی" را در کانال پیام‌رسان "بله" به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha