۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با کمک ۴ میلیاردی دروازه‌بان ملی‌پوش از زندان‌های اصفهان آزاد شدند

دروازه‌بان تیم‌ملی به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران با حضور در ستاد مردمی دیه استان اصفهان زمینه آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، سید پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال پورتیموننزه که به صورت قرضی در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان حضور دارد، با نیت آزادی بدهکاران مالی غیربزهکار ضمن اهدای بخشی از پاداش خود در بازی‌های جام‌جهانی به مبلغ 4 میلیارد ریال، زمینه آزادی 2 زندانی زن و 18 بدهکار مالی مرد را از سطح زندان‌های استان اصفهان فراهم کرد.

در فرآیند رسیدگی به پرونده بیست زندانی آزاد شده از سوی این ورزشکار، شکات خصوصی با بذل گذشت 40 درصد از رقم بدهی نقش مهمی در تسریع رسیدگی‌ها داشتند، تا با این همت جمعی و اختصاص الباقی محکومٌ‌به این مددجویان به طور تقریبی پس از تحمل 3 ماه حضور در در ندامتگاه شهرستان‌های خمینی‌شهر، شهرضا، نجف‌آباد، نائین، گلپایگان و اصفهان از بند رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha