تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی زندانیان ایلام در روز زن

روز جمعه همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، با حضور رییس کل دادگستری ایلام از زندانیان زن که در مسابقات قرآنی منطقه 5 موفق به کسب رتبه برتر شده بودند، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، به مناسبت روز زن و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در بند نسوان ایلام مراسم جشن و تجلیل از زندانیان فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی تجلیل شد.

علی محمدی رییس کل دادگستری و مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام روز جمعه در این مراسم حضور یافتند و ضمن بررسی مشکلات زندانیان و پاسخگویی به سوالات آنان، از بخش های مختلف بند و فعالیت های اشتغال زندانیان نیز بازدید کردند.

در این مراسم ضمن گرامیداشت روز زن و اهدای هدایا به زندانیان به همین مناسبت، از نفرات برتر مسابقات قرآنی منطقه 5 نیز تجلیل شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی در روز زن

احسانی در حاشیه این مراسم گفت: توجه به زندانیان و نیازهای روحی و روانی آنان در زندانبانی اسلامی همواره مورد تأکید است و در برنامه های بازپرورانه سازمانی نیز گنجانده شده است و ما به دنبال اجرای درست و مطلوب این اقدامات هستیم.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha