بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های همدان از کانون اصلاح و تربیت در روز تعطیل

مدیرکل زندان های همدان صبح روز جمعه به صورت سرزده از کانون اصلاح و تربیت همدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان ، ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان صبح روز جمعه به صورت سر زده در کانون اصلاح و تربیت همدان حضور یافت و از کلیه قسمت ها و خوابگاه های کانون بازدید کرد.

مدیر کل زندان های استان همدان در این بازدید به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت و در جریان فعالیت های روزمره مددجویان قرار گرفت که اهم این فعالیت ها انجام فعالیت های ورزشی ، فرهنگی و اشتغال بود.

در ادامه ذوالفعلی نژاد خطاب به مددجویان بیان داشت :پس از آزادی از کانون انتخاب شغل مناسب و مسیر عالیه برای زندگی سعادتمند باید سرلوحه کارهای مددجویان قرار گیرد تا از بازگشت مجدد به چنین فضایی خودداری شود.

وی همچنین اجتناب از دوستان ناباب را برای مددجویان گوشزد کرد و بهره گیری از نیروی جوانی در راستای اهداف عالیه زندگی را به آنان توصیه کرد.

ذوالفعلی نژاد در ادامه خطاب به مددجویان کانون اصلاح و تربیت بیان داشت :ورود به کانون به منظور متنبه شدن فرد از اعمال گذشته است و لذا در این محیط فرهنگی باید طوری رفتار نمایید که در زمان خروج از کانون از کارهای گذشته دوری کنید و شکر گزار خداوند متعال باشید.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی » را در کانال پیام رسان «بله»به آدرس https:ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha