پانزدهمین دوره مسابقات تئاتر زندانیان فارس برگزار می‌شود

علی اکبر منصوری اظهار داشت: در اجرای برنامه ابلاغی سازمان زندانهای کشور به منظور معرفی گروه های منتخب استان به مسابقات تئاتر زندانیان سراسر کشور، با برنامه‌ریزی لازم، پانزدهمین دوره مسابقات تئاتر زندانیان استان فارس از ۱۵ لغایت ۲۰ بهمن به میزبانی زندان عادل آباد شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، رییس اداره فرهنگی تربیتی اداره کل زندان های فارس افزود: در این دوره از مسابقات که در چهار حوزه تئاتر صحنه های، خیابانی، خوانش و عروسکی برگزار خواهد شد، مجموعه ۴۰ اثر به دبیرخانه مسابقات در اداره کل زندانهای فارس ارسال شده که آثار منتخب جهت شرکت در مسابقات شیراز از زندان های تابعه دعوت خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای فارس استفاده از ظرفیت تربیتی و آموزشی تئاتر را به منظور دستیابی به اهداف اصلاح تربیتی زندانیان یک الویت توصیف کرد و گفت: از ابزار تئاتر درمانی به منظور ارتقا سلامت و رفتار و تغییر نگرش زندگی و در نهایت بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه استفاده خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha