قلک‌های دانش‌آموزان ۲ زندانی اردبیلی را آزاد کرد

دانش آموزان مدرسه دخترانه هیات امنایی شهید خلبان ذاکر اردبیل، به همراه مدیر و اولیای مدرسه با حضور در ستاد دیه استان زمینه آزادی ۲زندانی مالی و غیرعمد را فراهم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، امروز ستاد دیه استان میزبان میهمانانی بود که با دستانی کوچک و دلهایی بزرگ آمده بودند تا در آزادی زندانیان غیرعمد مشارکت داشته باشند.

رئیس‌کل دادگستری که به همراه دادستان و مدیرکل زندان‌های استان در این مراسم معنوی حضور یافته بود با تقدیر از اقدام شاخص دانش‌آموزان مدرسه دخترانه هیأت امنایی شهید خلبان ذاکر اردبیل گفت: بخشنده بودن بیش از آن که توانایی مالی بخواهد قلب بزرگی می‌خواهد و حرکت خودجوش این نوجوانان مصداق گذشت، ایثار و همدلی است.

حجه الاسلام کثیرلو، در ادامه افزود: حضور آموزش‌و پرورش در عرصه‌های مختلف فرهنگی و همچنین کمک به آسیب‌های اجتماعی با نیت ترویج فرهنگ کرامت، گذشت و ایثار در بین دانش‌آموزان کاری پسندیده و ستودنی است.

قلک‌های دانش‌آموزان، ۲زندانی اردبیلی را آزاد کرد

در این مراسم تعدادی از دانش‌آموزان آیاتی از قرآن مجید را جمع‌خوانی کردند و در پایان با هدایایی از تک تک این افراد تجلیل شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha