معاون صنایع دستی و گردشگری فارس از کارگاه‌های اشتغال‌وحرفه‌آموزی اردوگاه کاردرمانی شیراز بازدید کرد

در بازدید احمدی معاون صنایع دستی و گردشگری فارس که با همراهی حمید محمدی مدیر اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان و جمعی از مسئولین این اردوگاه انجام شد، معاون سازمان صنایع دستی و گردشگری استان از سالن‌های اشتغال و حرفه‌آموزی به ویژه بخش صنایع دستی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، احمدی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این زندان، اردوگاه را یکی از مراکز کیفی آموزش و تولید صنایع دستی توصیف کرد و گفت: برای ارتقاء، توسعه و معرفی صنایع دستی زندانیان و معرفی مربیان آموزشی و کارآفرینان حوزه صنایع دستی همکاری های لازم انجام می شود.

وی تصریح داشت: در نمایشگاه بین‌المللی فارس جهت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری که با حضور صنعت گران کشور برگزار گردید دو غرفه به اداره کل زندان ها اختصاص یافت.

احمدی افزود: در ساماندهی آموزش ها، کارت صنعت گری و مدرک فنی حرفه ای جهت صنعت گران زندانی اختصاص می یابد و میزان قابل توجهی چوب نیز جهت صنایع کاران به این اردوگاه ارسال می شود.

گفتنی است حمید محمدی مدیر اردوگاه کاردرمانی شیراز نیز در این بازدید، با تشریح برنامه های اشتغال و مهارت آموزی گفت: جهت پیشبرد اهداف توسعه اشتغال زندانیان نیاز به همیاری همه جانبه دستگاه ها نیاز داریم.

وی افزود: جهت تجاری سازی تولیدات، لازم است کارشناسان و مربیان متخصص در این زمینه مشارکت کنند.

شرکت اداره کل زندانهای استان فارس در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری کشور به میزبانی شیراز

توانمندی‌های صنایع دستی زندانیان استان به نمایندگی از اداره کل زندانهای فارس و توسط مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان در محل نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری کشور به مدت چهار روز به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار گردید، به نمایش درآمد.

معاون صنایع دستی و گردشگری فارس از کارگاه های اشتغال‌وحرفه آموزی اردوگاه‌کاردرمانی شیراز بازدید کرد

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha