تجلیل مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان از کارکنان زن شاغل در اداره‌کل

 محمدحسین خسروی مدیر کل زندان های سیستان و بلوچستان به اتفاق محمدرضا آبشناس سرپرست معاونت مالی و اداری،رضا پیری و رضا اکبری روسای ادارات بازرسی و پشتیبانی زندان های استان،مرتضی پیری مدیر زندان زاهدان و غلامی رئیس کانون اصلاح و تربیت زاهدان باحضور در قسمت های مختلف اداره کل با اهداء شاخه گل روز زن را به کارکنان خانم تبریک گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان سیستان و بلوچستان،خسروی در حاشیه این حضور ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت مقام والای زن در دین مبین اسلام،افزود:در تاریخ و جهان،زنان نقش سازنده و تاثیر گذاری داشته اند و امروزه شاهد نقش آفرینی و افتخاراتی از سوی بانوان سرزمین مان در عرصه های مختلف جامعه و جهان هستیم که باعث مباهات برای ایرانیان بوده اند و هر روز بر سکوی افتخارات در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی و ورزشی و...میدرخشند.
شایان ذکر است از بانوان ساعی زندان های استان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برابر دستورالعمل سازمان تقدیر شد و همچنین به نمایندگی کارمندان ساعی زن استان از دو تن از بانوان کارمند ساعی در محل اداره کل با اهدا گل و لوح تقدیر توسط مدیر کل و هیات همراه تجلیل شد و از سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس نیز برخوردار شدند..

همکاران ساعی مراکز تامینی وتربیتی استان به شرح ذیل اسامی آنها می باشد .
طیبه رستمی - مهین اسماعیل نژاد (اداره کل )
مریم کول مقدم - مرضیه نشاط پور - مه لقا خواجه داد ( زاهدان )
آمنه وظیفه خواه - سمیه زور ( زابل )
مرضیه قزاق ( خاش و سراوان در مجموع یک نفر انتخاب شده است )
سعیده کشاورز ( ایرانشهر )
شیما شیخی برنگ ( چابهار )

انتهای خبر/

* اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید. *

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha