5526 زندانی در استان خوزستان دوره‌های حرفه‌آموزی را سپری کردند

در راستای ارایه خدمات آموزشی به زندانیان و زمینه‌سازی حضور سعادتمندانه آنان در جامعه پس از آزادی، 5 هزار و 526 زندانی واجد شرایط، در 9 ماه گذشته تحت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مهارت های صنایع دستی و کشاورزی قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای خوزستان، غلامرضا روشان با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرایم بیکاری است که از عدم مهارت‌های مفید شغلی بروز می‌یابد، افزود: برای کمک به عدم مبادرت به جرم و توانمندسازی زندانیان جهت فراگیری فنون و مهارت‌های مناسب بیش از یکصد رشته حرفه آموزی در سطح زندانهای استان اجرا می گردد.

مدیرکل زندانهای خوزستان گفت : پس از برگزاری آزمون توسط مبادی ذیربط تاکنون برای 3885 زندانی که آزمون های پایان دوره برای آنان برگزار شده، موفق به اخذ گواهینامه های حرفه آموزی شدند.

روشان تصریح کرد: در حال حاضر نیز 832 نفر زندانی در زندان‌های تابعه استان در رشته های فنی حرفه‌ای،کشاورزی و صنایع دستی مانند تعمیر کولر، معرق کاری، منبت کاری، آرایشگری، آشپزی، خیاطی، برق ساختمان، مکانیک خودرو، زراعت گندم، زراعت جو، پرورش زنبور عسل و ... تحت آموزش توسط مربیان مجرب هستند.

انتهای خبر/

 5526 زندانی دوره های  حرفه آموزی را سپری نمودند.

 5526 زندانی دوره های  حرفه آموزی را سپری نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha