دیدار مدیر کل زندان های سیستان و بلوچستان با رئیس  دادگستری و دادستان جدید  شهرستان ایرانشهر 

به منظور تعامل هرچه بیشتر  و با هدف تبریک انتصاب رئیس جدید دادگستری و دادستان  شهرستان ایرانشهر ،محمدحسین خسروی مدیر کل زندانهای استان به اتفاق هیات همراه با حضور در دفتر مسعودخدایاری رئیس حوزه قضائی این شهرستان دیدار کرد .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان: خسروی مدیر کل زندان های استان با آرزوی توفیق خدمت در سنگر جدید ،این ماموریت را رسالتی بس خطیر عنوان داشت  و افزود : موقعیت جغرافیایی استان و همجواری با مرزهای دو کشور ، بستری برای بروز برخی از جرائم گردیده که متاسفانه هزینه های سنگین زندگی  و عدم آگاهی مردم با قوانین زمینه را برای افراد سودجو فراهم کرده است .
 وی اظهار داشت: این امر نیازمند تدبیر مسئولان می باشد تا با  اقدام به موقع ایجاد فضای کسب و کار و . . . زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم سازند .
مدیر کل زندان های استان در ادامه   پیرامون تعامل دستگاه قضائی در امر کاهش جمعیت کیفری  در زندان ها ، استفاده از تاسیسات حقوقی  و  پابندهای الکترونیکی  با هدف حفظ کانون خانواده ها وپیشگیری از آسیب های احتمالی خانواده آنان  . .. مطالبی را بیان کرد و حاضرین در این دیدار با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha