۲۳ نفر از مددجویان اندرزگاه نسوان اردبیل از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

همزمان با زادروز دخت گرامی نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه‌زهرا(س) و پاسداشت مقام زن و روز مادر، با حضور رییس‌کل دادگستری استان اردبیل در اندرزگاه نسوان، زندانیان این بند از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، به یمن فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س)، رئیس‌کل دادگستری به همراه دادستان و مدیرکل زندان‌های استان اردبیل پس از بازدید از کارگاه‌های اشتغال،کلاس‌های فرهنگی و آموزشی، در جمع زندانیان اندرزگاه نسوان حضور یافته و با آنان به گفتگو نشستند.

در این دیدار حجه‌الاسلام کثیرلو، رئیس‌کل دادگستری استان ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) و گرامیداشت روز زن با اشاره به نقش تربیتی بانوان در محیط خانواده و اجتماع، خواستار تاسی و الگوگیری از رفتار و منش آن حضرت در حیطه وظایف مادری، همسرداری و تربیت فرزندان شد.

تعداد۲۳تن از مددجویان اندرزگاه نسوان اردبیل از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

در این دیدار پس از استماع درخواست زندانیان نسوان و بررسی پرونده آنان توسط جمع بازدیدکننده با دستور رئیس‌کل دادگستری استان، تعداد۲۳تن از زندانیان این اندرزگاه با استفاده از ارفاقات قانونی به مدت ۵روز به مرخصی اعزام شدند.

امجدی، مدیر کل زندان های استان اردبیل، ضمن اعلام این خبر افزود: علاوه بر این تعداد از بین زندانیان مرد هم ۶۲نفر از امتیاز مرخصی و ۲۹نفر از تمدید مرخصی استفاده کردند.

وی تصریح کرد: به میمنت و مبارکی این روز فرخنده به همت مسوولین زندان و تلاش شورای حل اختلاف، یک زندانی خانم که به علت عجز از پرداخت دین در اندرزگاه نسوان تحمل حبس می‌کرد با اخذ رضایت از شکات پرونده مقدمات آزادیش فراهم شد.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha