مادران زندانی با فرزندان خود در زندان مرکزی مشهد ملاقات کردند

همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن مادران زندانی با فرزندان خود که مددجوی بهزیستی هستند در سالن ملاقات زندان مرکزی مشهد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز بزرگداشت مقام مادر بر اساس ویژه برنامه تنظیم شده در قرارگاه اجتماعی زندان با هدف اجرای اقدامات حمایتی و تربیتی ویژه مادران زندانی، ۳۸ کودک بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی با مادران خود در زندان مرکزی مشهد ملاقات کردند.
جانفدا مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت متاسفانه تعدادی از زندانیان زن،مادرانی هستند که تنها سرپرست فرزندان خود بودند و پس از ارتکاب جرم و تحمل حبس به‌ناچار فرزندان تحت پوشش مراکز حمایتی سازمان بهزیستی قرار گرفته اند و از این رو هم مادر و هم فرزند جدا از یکدیگر شرایط روحیه مطلوبی ندارند و قطعاً نیازمند توجه و حمایت ویژه هستند.
وی افزود با توجه به شرایط خاص این گروه از زندانیان و دشواری‌های ملاقات با فرزندانشان، برنامه ریزی لازم درقرارگاه اجتماعی زندان انجام شد و با همکاری اداره کل بهزیستی استان و موسسه خیریه احیای حیات سرمد همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر تعداد ۲۳ نفر از مادران زندانی با فرزندان خود که در حال حاضر تحت پوشش مراکز نگهداری بهزیستی هستند در فضای مملو از احساس و عاطفه مادرانه دیدار و ملاقات کردند.
فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم بر تداوم توجه به اقشار آسیب پذیر و آسیب دیده اجتماعی به ویژه زندانیان زن تاکید کرد و از آمادگی کامل مجموعه بهزیستی استان در اجرای اقدامات حمایتی مشترک با زندانها خبر داد.
شایان ذکر است کلیه زندانیان و فرزندانشان در این ویژه برنامه عیدانه هدایای نقدی و غیر نقدی دریافت کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha