یادواره شهید احمد کاظمی در زندان مرکزی قزوین برگزار شد

یادواره شهید احمد کاظمی با همکاری شورای راهبردی جبهه فرهنگی استان در زندان مرکزی قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، یادواره شهید احمد کاظمی با همکاری جبهه فرهنگی استان و با حضور رئیس کل دادگستری، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، مدیرکل زندانهای استان، مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان،وجمعی از مسؤلین و زندانیان در زندان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل زندانهای استان در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت: شجاعت، تدبیر و دلاوری از جمله مهمترین ویژگی های شهید احمد کاظمی بود. او دوران جوانی خود را با حضور در جبهه های نبرد از کردستان گرفته تا جای جای جبهه های جنوب در صف مقدم مبارزه با متجاوزان گذراند و مسؤلیتهای مهم وکلیدی را برعهده داشت.

بهرامی افزود: شهید احمد کاظمی در شب شهادت خود در جلسه ای ضمن اینکه حسرت می خورد که چرا شهید نشده است؛ سفارش می کند؛ شهدا خیلی به گردن ما حق دارند. این فرمانده قهرمان در آخرین دیدار خود با فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی، تقاضای دعا برای شهادت خویش را نمود و سرانجام در نوزدهم دی ماه سال 1384 در پروازی اوج گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

یادواره شهید احمد کاظمی در زندان مرکزی قزوین برگزارشد

مدیرکل زندانهای استان بیان داشت: بمناسبت سالروز شهادت احمدکاظمی در روز نوزدهم دی ماه ، با مساعدت وهمراهی رئیس کل دادگستری و مسؤلین قضایی استان 19 نفر از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده های خود باز می گردند. همچنین به بمنظور گرامیداشت یاد وخاطره این شهید گرانقدر 19 زندانی به همراه خانواده های خود به مشهد مقدس اعزام گردیدند. بهرامی خاطر نشان کرد: به مناسبت شهادت این شهید عزیز و10 نفر از همرزمانش، 11 نفر از زندانیان نسوان برگزیده مسابقات منطقه ای قرآن کریم نیز با همکاری دارالقرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

این مقام مسؤل در پایان سخنان خود اذعان داشت: وظیفه ما در شرایط کنونی ادامه راه شهدا و پایداری برمسیر پرافتخار ولایت است؛ تا راه سرفرازی کشورعزیزمان را هموار سازیم. در ادامه این مراسم سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ویژگی های اخلاقی شهید احمد کاظمی را تبیین نمود و خاطراتی ازاین شهید بزرگوار نقل کرد. پس از روایت گری ، اجرای سرود توسط گروه انتظار واهداء کتاب زندگینامه شهید احمد کاظمی به میهمانان و زندانیان، 11 نفر از کارکنان ساعی زندانهای استان با دریافت لوح تقدیر وکارت هدیه، تجلیل شدند.

انتهای خبر/

یادواره شهید احمد کاظمی در زندان مرکزی قزوین برگزارشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha