آزادی مددجوی بند نسوان کرمانشاه توسط آستان قدس رضوی
آزادی مددجوی بند نسوان کرمانشاه توسط آستان قدس رضوی

امروز یکم مردادماه سال 1401 توسط آستان قدس رضوی در کرمانشاه مددجویی از بند نسوان زندان کانون اصلاح و تربیت با پرداخت بدهی اش آزاد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کرمانشاه، امروز یکم مرداد ماه 1401 با تلاش های مستمر رئیس زندان و کارکنان کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه و با مدد آستان قدس رضوی و رضایت از شکات یک مددجوی بند نسوان که حدودا مبلغ هشت میلیارد ریال بدهی داشته است با پرداخت بدهی 197 میلیون تومان توسط آستان قدس رضوی و ستاد دیه آزاد شد.

زندانی بند نسوان با ۱۱فقره محکومیت مالی با مبلغ یک میلیارد وصد میلیون  تومان به مدت یک سال و نیم در زندان بسر برده با توجه به اخذ سه فقره رضایت مبلغ ۸۰۰میلیون باقی مانده به ستاد دیه و آستان قدس رضوی معرفی شد که با اخذ رضایت به صورت توافقی از شکات از طریق مددکاری زندان جمعا با پرداخت ۲۵۴  میلیون به ستاد ارسال گردید که پس از تشکیل جلسه توسط ستاددیه  با مبلغ 197 میلیون تومان و با پرداخت 180 میلیون از بدهی توسط استان قدس رضوی به مناسبت دهه امامت و ولایت به رسم نذر آستان قدس رضوی پرداخت شد و از ۸شاکی رضایت اخذ و از زندان آزاد شد.

این دومین مددجوی زن از بند نسوان کرمانشاه محسوب می‌شود که در سال جاری با کمک آستان قدس رضوی شعبه کرمانشاه از زندان کانون اصلاح و تربیت و زندان زنان آزاد شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha