پیام تبریک رئیس سازمان زندان‌ها به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)/ «این موهبت عظما به‌نیکی بهانه‌ای است برای ارج نهادن به مقام زنان جامعه»

دکتر غلامعلی محمدی در پیامی با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، مقام مادر و روز زن را به کارکنان سازمان زندان‌ها تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی در پیامی «روز مادر» (روز زن) و فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را به کارکنان سازمان زندان‌ها بویژه بانوان خدوم این نهاد اصلاحی و تربیتی تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«دین خدا از همت او جان گرفت ... زن با نگاه فاطمه عنوان گرفت

در بیستمین روز از جمادی‌الثانی سال پنجم بعثت آسمان مکه آذین‌بند قدوم دختر خورشید گشت، در این هنگام شوق شعله‌وری در تبسم خدیجه آشکار بود، ستاره‌ها پیله بسته بودند و تحیت آسمانی خدا در زمین منعقد شد که حضرت زهرا سلام‌الله علیها قدم به گیتی نهاد. آری فاطمه رایجه طوباست و کوثری است که خدایش او را عطا کرد.

این موهبت عظما بهانه‌ای است برای ارج نهادن مقام زن بویژه آنکه حضور همزمان زنان در عرصه‌های اجتماعی و خانواده، کار و تلاش با تأسی به ام‌ابیها، دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت با اتکاء بر خصایصی چون مهربانی، سختکوشی، قناعت، نجابت، عفاف و از خودگذشتگی، زمینه‌های ارتقاء مادی و معنوی جامعه را فراهم آورده است.

لذا ضمن تبریک میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و بزرگداشت مقام زن، از خداوند سبحان توفیقات بیش از پیش توأم با نعمت تندرستی جنابعالی را مسئلت می‌نمایم. امیدوارم با بهره‌مندی از الگوی زندگی گوهربار دردانه خلقت سرور بانوان جهان در تمامی شئونات اجتماعی و فردی کامیاب و سربلند باشید.»

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha