تاکید مدیرکل زندان‌های مازندران بر اشتغال ۵۰ درصدی در زندان‌ها

علی استادی، مدیرکل زندان‌های مازندران در سفر یک روزه به غرب استان مازندران با زندانیان شهرهای نور و نوشهر دیدار چهره به چهره داشت و بر اشتغال ۵۰ درصدی زندانیان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مازندران، علی استادی مدیر کل زندان های استان به همراه رحمتی رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد از زندان این شهرستان بازدید کردند.

مدیرکل زندان های استان با حضور در جمع زندانیان با تعداد ۸۰ زندانی به گفتگو پرداخت و پس از استماع مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.

استادی در جمع زندانیان با اشاره به اصلاح در رفتار و کردار زندانیان گفت: زندانیانی که در رفتار خود تغییرات مثبت ایجاد کنند می توانید مشمول رافت اسلامی قرار بگیرید و از تسهیلات و ارفاقات قضایی بهره مند شوند.

مدیرکل زندان های استان مازندران در ادامه؛ توسعه برنامه های فرهنگی و تربیتی خصوصا حرفه آموزی و اشتغال را از جمله اولویت های سازمان زندان ها دانست و افزود: در راستای هدف گذاری اشتغال ۵۰ درصدی زندانیان باید تلاش کنیم تا علاوه بر پر نمودن اوقات فراغت زندانیان نسبت به کسب درآمد برای تامین بخشی از نیازمندی های آنان و خانواده هایشان سهیم باشیم.

استادی همچنین در ادامه این سفر از پروژه های در حال ساخت زندان ها بازدید و از نزدیک از روند اجرای فعالیت های عمرانی مطلع شد.

انتهای خبر/
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha