ماجرای مددجویی که در زندان از پایان‌نامه‌اش دفاع کرد

یکی از مددجویان «تهران بزرگ» پس از تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که همزمان با دوران حبس و در این ندامتگاه صورت گرفت، به شکل مجازی هم از پایان‌نامه خود دفاع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور، یکی از مددجویان ندامتگاه «تهران بزرگ» که چندین سال است به دلیل پرونده مالی در زندان به سر می‌برد، توانست به شکل مجازی از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود در رشته «مدیریت IT» دفاع کند.

جلسه دفاع این مددجو به همت اداره‌کل زندان‌های استان تهران و پس از رایزنی‌ها با دانشگاه انجام گرفت که با استقبال طرفین نیز همراه شد.

ماجرای مددجویی که در زندان از پایان‌نامه‌اش دفاع کرد!

ع.ک دوران محکومیت خود را از سال 1386 به‌دلیل داشتن شکات خصوصی به ترتیب در بازداشتگاه اوین و ندامتگاه تهران بزرگ سپری می‌کند.

این مددجو پیش از این هم توانسته بود با استفاده از امکاناتی که در محیط زندان برایش فراهم شده، مدرک کاردانی مترجمی انگلیسی و دو مدرک کارشناسی «مدیریت بازرگانی» و «کسب و کار» را در این دو زندان کسب کند.

درحال حاضر زندان‌های کشور در تعامل با برخی دانشگاه‌ها زمینه تحصیل و حضور در کلاس‌های دانشگاهی را در محیط زندان برای مددجویان علاقه‌مند فراهم ساخته است. همچنین سایر زندانیان می‌توانند در دوران حبس، تحصیلات خود را با امکانات موجود در زندان‌ها، از دوران ابتدایی و سوادآموزی تا مراحل دانشگاهی در تمام مقطع سپری کنند.

ماجرای مددجویی که در زندان از پایان‌نامه‌اش دفاع کرد!

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha