فرمانده یگان ویژه فراجا فارس با مدیرکل زندان‌های استان دیدار کرد

در راستای توسعه تعامل با سایر دستگاه ها و همسو با ماموریت های تامینی و تربیتی، ارتقاء دانش و مهارت های انتظامی فی مابین اداره کل زندان ها و یگان ویژه استان، فرمانده یگان ویژه  فارس با حضور در ستاد اداره کل زندان های استان، با اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس دیدار کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندان های فارس در این دیدار با قدردانی از فرمانده یگان ویژه استان، حضور نیروی انتظامی را در بطن جامعه به منظور صیانت از امنیت و ارتقاء آسایش آحاد مردم، ستودنی دانست و گفت: مردم ما در مناسبت های انقلابی و شرایط خاص همواره حضور پر رنگ و گسترده و پر برکتی در جامعه داشته اند و حمایت خود را از ولایت و رهبری، شهدا، ارزش های انقلاب و خادمان خود اعلام داشته‌اند و این حضور گسترده مردم همواره عامل برهم خوردن دسایس و نقشه های دشمنان و استکبار بوده است.
اسحاق ابراهیمی، رسالت اصلی نظام زندانبانی را تداوم ماموریت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در مهار مجرمان توصیف کرد و گفت: رسالت ما تأمین امنیت مردم در مواجه مجرمان است و در حوزه زندانبانی نیز اولویت ما، اصلاح و تربیت زندانیان و توانمند سازی آنان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است، این زحمتی است که توسط پرسنل خدوم مجموعه زندان ها در بخش های مختلف انجام می شود و ما در تحقق این اهداف نیازمند همکاری با دستگاه‌های متولی و همسو در راستای تامین و ارتقای نظم و امنیت و ارائه خدمات مختلف فرهنگی، اصلاحی و آموزش ها به زندانیان هستیم.
سرهنگ علیپور فرمانده یگان ویژه استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه رسالت این یگان حضور موثر در کنار مردم و دستگاه‌های مختلف به منظور تامین امنیت آنان و ارتقاء خدمت رسانی به مردم عزیز است گفت: در این عرصه مجموعه زندان ها که رسالت خطیر نگهداری مجرمان و اصلاح و تربیت آنان را عهده دار است، از جایگاه و اهمیت افزون تری برخوردار می باشد.
وی تصریح کرد: این یگان آمادگی دارد تا در راستای ارتقای توانمندسازی مجموعه یگان حفاظت زندان ها، آموزش های مهارتی و ارتقاء توان عملیاتی-رزمی نیروها، حضور در مهار تهدیدات و کنترل اغتشاشات و... همکاری لازم را داشته باشد.
گفتنی است در ادامه این نشست مدیرکل زندان های فارس با اهدای لوح معرق کاری مزین به سوره هایی از کلام الله مجید و دیوان حافظ به فرمانده یگان ویژه استان و مقامات انتظامی همراه، به واسطه همکاری‌های موثر در ارتقای نظم و امنیت و آموزش های منابع انسانی قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha