قهرمانی زندان کازرون‌ در مسابقات فوتسال پرسنل وظیفه زندان‌های فارس

مسابقات فوتسال پرسنل وظیفه زندان های فارس با هدف ارتقای سلامت جسمانی و نشاط و روحیه خدمتی با برنامه ریزی اداره فرهنگی و مشارکت فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های استان برگزار و تیم زندان کازرون قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، این مسابقات در دو مرحله منطقه‌ای و نهایی برگزار گردید که تیم های فوتسال سربازان وظیفه از زندان های قیرکارزین، داراب، کازرون، کانون اصلاح و تربیت شیراز، اقلید و مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی استان به مرحله نهایی راه یافتند.

این تیم ها در مرحله نهایی،در فضای پر شور و نشاط با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فوتسال سربازان وظیفه زندان کازرون به عنوان قهرمان، تیم فوتسال سربازان وظیفه زندان داراب جایگاه نایب‌قهرمانی و تیم فوتسال سربازان وظیفه کانون اصلاح و تربیت شیراز نیز مقام سوم را کسب کردند.
در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، سرهنگ امیر طهماسبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان های استان فارس با قدردانی از حمایت های مدیر کل زندان های استان در زمینه توجه به کارکنان وظیفه و ارتقاء خدمات جاری به آنان گفت: سربازان وظیفه نقش بسیار مهمی در ارتقای نظم و امنیت در حوزه زندانبانی دارند و ما تکلیف میدانیم که آن را مانند فرزندان خود بدانیم و خدمات مختلف و متنوعی را به آنان ارائه کنیم از این رو هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارتقای نشاط و شادابی، دوستی و مودت بین همکاران وظیفه می باشد.
اکبر منصوری رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندانهای استان ‏فارس نیز با بیان اینکه ورزش ضامن ارتقا سلامت جسم و سلامت جسم هم زیرساخت و اساس تامین سلامت روح و روان است گفت: به حمایت مدیر کل زندانهای استان در سال جاری بیش از ۱۰ میلیارد ریال جهت تجهیز امور ورزشی اختصاص یافت و هزینه شده است، همچنین در سال جاری و سال آتی نیز شاهد گسترش فعالیتهای ورزشی در حوزه های پرسنل، سربازان وظیفه و زنذانیان خواهیم بود.
گفتنی است در این دوره از مسابقات ستوان وظیفه عبدالله هاشمی از زندان کازرون بعنوان بهترین بازیکن انتخاب و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha