اعطای مرخصی به کلیه محکومین زندان‌های اصفهان

حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان عمومی و انقلاب شبانه از زندان مرکزی اصفهان بازدید و با جمعی از مددجویان دیدار و گفتگو کردند که ماحصل این بازدید و دیدار اعطای مرخصی به کلیه محکومین زندان های استان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،با هدف بررسی مسائل و مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری در زندان ها حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان به همراه موسویان دادستان عموم و انقلاب و مرادی معاون وی بصورت سرزده و غیر مترقبه، شبانه از زندان مرکزی اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید که بابایی مدیرکل و جمعی از مسئولین ستادی اداره کل و زندان مرکزی نیز حضور داشتند، رئیس شورای قضایی استان با حضور در جمع مددجویان متهم و محکوم اغتشاشات اخیر با آنها دیدار و گفتگو کردند.

وی در پایان این بازدید در طی نشستی به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به کلیه محکومین مالی 10 روز مرخصی، محکومین غیر مالی دارای شرایط یک هفته،محکومین رای باز 3 روز،محکومینی که صرفاٌ در مرحله اول از مرخصی محروم شده اند به شرط سپری شدن یک سوم مدت محرومیت یک هفته مرخصی اعطاء می گردد.

حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان همچنین در ادامه با مرخصی به کلیه محکومین زنان زندانی دارای شرایط مرخصی 10 روز مرخصی و به محکومین اغتشاشات اخیر دارای شرایط که بیش از یک ماه در زندان تحمل کیفر دارند،5 روز مرخصی و به محکومین اغتشاشات اخیرکه بیش از دو ماه در زندان بوده اند یک هفته مرخصی موافقت کرد.

رئیس کل دادگستری استان در پایان این مصوبات همچنین اضافه کرد:متهمین تحت قرار وثیقه و کفالت اعم از دادسرا و دادگاه در صورت معرفی تامین کافی نیز بلافاصله از زندان ها آزاد و به آغوش خانواده و جامعه باز خواهند گشت.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha