آیین‌های ویژه سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در زندان‌های فارس برگزار می‌شود

اسحاق ابراهیمی گفت: سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها، الگوی بی نظیر انسان کامل، فرصت شایسته ای برای تجلیل از بانوان همکار شاغل در زندانهای استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، مدیرکل زندانهای فارس تصریح داشت: به همین منظور کمیته گرامیداشت مقام زن و تکریم بانوان شاغل در ستاد اداره کل و زندان های استان تشکیل شده که شاهد اجرای برنامه های متنوعی در زندان‌های استان خواهیم بود.

وی در تشریح برنامه های ویژه ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: نشست تکریم و تجلیل از بانوان شاغل در زندان های استان در دو بخش همکاران نسوان ستاد اداره کل با زندانهای شیراز و زندان های شهرستان های تابعه برگزار می شود که از آنان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل می شود.

مدیرکل زندانهای فارس همچنین از جشنواره ورزشی و فرهنگی بانوان شاغل زندان ها خبر داد و گفت: جشنواره ورزشی در ۵ رشته و مسابقات فرهنگی- ادبی در رشته یادبود کودکی برگزار می گردد.

اسحاق ابراهیمی گفت: اجرای آیین های تجلیل پرسنل در مناسبت های دینی و اسلامی با هدف ارتقای انس و الفت با ارزش های دینی و عقیدتی انجام می پذیرد و این در ارتقای عملکرد همکاران گرامی در کسوت پر افتخار خادمان اصلاح و تربیت اثر گذار است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha