دیدار تعاملی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان با مدیرکل زندان‌های استان

مدیرکل زندان‌های کردستان دیدار با ازهاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: اداره کل زندان‌های استان با ایجاد حرفه آموزی، اشتغال و کارآفرینی، تشکیل کارگاه های تولیدی در زندان و سرمایه گذاری در این حوزه، به چرخه اقتصادی استان کمک قابل توجهی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت:اداره کل زندان استان، با تعامل و توجه ویژه سازمان برنامه ریزی استان، به سمت و سوی کارگاه های تولیدی و اقتصادی می رود تا پس از آزادی زندانیان، با فراگرفتن مهارت، زمینه لازم برای ایجاد اشتغال درمیان این قشر ضعیف و آسیب دیده استان فراهم شود.

دیدار تعاملی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با مدیرکل زندان‌های کردستان

ازهاری رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در جریان این دیدار گفت: تقاضای بازار کار برای اشتغال زندانیان و همچنین میزان کیفیت آموزش های ارائه شده در زندان، می تواند گامی بسیار موثر در رفع موانع اشتغال در استان باشد. ازهاری گفت: اداره کل زندان استان، در پرکردن اوقات فراغت زندانیان و نیز کسب مهارت برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی گام موثری برداشته و با تلاش مضاعف می تواند در زمینه اشتغال زندانیان استان نسبت به استانهای دیگر پیشگام باشد.

شایان ذکر است با توجه به وظیفه مهم و خطیر کارکنان زندان‌های استان در حوزه اصلاح و تربیت مجرمان به خطا رفته،تامین بودجه مناسب برای اولویت قراردادن رفاه کارکنان و جبران حضور شبانه روزی در زندان و پرداخت حقوق و اضافه کاری آنان، از اولویت این دیدار بود.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha