مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های استان تهران برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های استان تهران یادواره شهید سرافراز سردار سلیمانی و یارانش در سالن ورزش کانون اصلاح و تربیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های استان تهران یادواره شهید سرافراز سردار سلیمانی و یارانش با حضور 14تیم به میزبانی کانون اصلاح و تربیت تهران روز سه شنبه 20 دی ماه برگزار گردید. ️

این دوره مسابقات که بیش از سه به ماه به طول انجامید، در نهایت 4تیم به دور نیمه نهایی راه یافتند که تیم‌های فوتسال ندامتگاه تهران بزرگ و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه با غلبه بر تیم های فوتسال ندامتگاه ورامین و اداره کل زندان‌های استان تهران مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

همچنین تیم ندامتگاه تهران بزرگ در وقت‌های پایانی بازی موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم اردوگاه حرفه آموزی وکار درمانی فشافویه را شکست داده، قهرمان این دوره از مسابقات شود که با اهداء کاپ قهرمانی و هدیه از این تیم و عوامل آن تقدیر به عمل آمد. ️

لازم به توضیح است بازی رده بندی این دور از مسابقات بین تیم‌های ندامتگاه ورامین و اداره کل زندانهای استان تهران قبل از بازی فینال برگزار گردید که تیم فوتسال ندامتگاه ورامین موفق شد با نتیجه 4 بر 2 تیم اداره کل زندان‌های استان تهران را شکست دهد تا تیم سوم این دوره از مسابقات معرفی گردد.

بنا به این خبر، ضمن اهدای هدیه به کریمی پیشکسوت فوتسال کارکنان، کاپ اخلاق این دوره از مسابقاب به تیم فوتسال کانون اصلاح و تربیت تهران اهداء شد.

انتهای خبر/

اخبار "سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی" را در کانال پیام‌رسان "بله" به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha