آیین افتتاح آسایشگاه و سالن‌غذاخوری پرسنل وظیفه زندان دامغان

مدیر کل زندانهای استان سمنان به منظور افتتاح آسایشگاه و سالن غذا خوری پرسنل وظیفه زندان دامغان به همراه جمعی از مسئولین قضایی در این مجموعه حضور و از بخش های مختلف زندان نیز بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان ضمن افتتاح آسایشگاه و سالن غذا خوری پرسنل وظیفه زندان دامغان از بخش های مختلف زندان بازدید به عمل آورد و مشکلات موجود را برسی نموده و دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر نمودند.

کهربایی در این آیین افتتاح با تاکید بر توجه و اهمیت دادن به پرسنل وظیفه، بیان کرد: سرباز ، نیروی جوان ، امانتی موقت و سرمایه آینده مملکت در جمع ما بوده که در آینده ، حافظ ، و ضمام کشور در دستان آنان می باشد و نقشی بی بدیل در امنیت کشور دارد.

آیین افتتاح آسایشگاه و سالن‌غذاخوری پرسنل وظیفه زندان‌دامغان

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه اسطوره های این کشور همه خود را سرباز می نامیدند، افزود: همانطور که سردار شهید قاسم سلیمانی این مرد میدان وصیت کرد در سنگ مزارش بنویسند سرباز وطن نشان دهنده جایگاه رفیع سرباز است.

وی با بیان اینکه سربازان در سازمان زندانها از جایگاه خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: امروز توجه به سربازان بسیار خوب شده و به آنان به چشم نیروی اجباری نگاه نمی شود که این مقوله در سازمان زندانها کاملا ملموس است .

کهربایی با اشاره به اینکه شما سربازان حافظان نظم و امنیت در زندان ها هستید، خاطر نشان کرد: در این دوران با مشی سربازی و اطاعت کامل از فرماندهان و تلاش در انجام ماموریت ها و وظایف محوله می توانید آینده ای روشن برای خودتان رقم بزنید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha