دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

محمدی مدیرکل زندان‌های کردستان در راستای توجه ویژه به سلامت جسم و روان زندانیان و جلوگیری از هر نوع بیماری مسری، تجهیز و تامین امکانات درمانی و بهداشتی برای زندانیان و بهره گیری از مشاوران درمانیعلوم پزشکی، با دکتر عبدالملکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی، مدیرکل زندان‌های کردستان، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای خدمات مناسب ارائه‌شده در حوزه بهداشت و درمان به زندانیان و خانواده‌های آنان تقدیر کرد.مجتبی محمدی اظهار کرد: بهره‌مندی از تجهیزات، آموزش‌ها و تعامل باهدف بازپروری و سالم‌سازی زندانیان نتیجه‌بخش بوده و به بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه منجر می‌گردد.وی بر تعمیق همکاری‌ها و تعاملات فی‌مابین دانشگاه علوم پزشکی استان و اداره کل زندان‌ها بر تأمین تجهیزات پزشکی، مکمل‌های تغذیه، واکسن آنفولانزا و آزمودن‌های پی سی آر و حفظ سلامت زندانیان، خانواده آنان و کارکنان زندان تأکید نمود.

دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

دکتر عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ضمن تقدیر از پیگیری‌های مجدانه اداره بهداشت و درمان زندان‌های استان در حفظ سلامت جسم و روان زندانیان، بیان نمود: این دانشگاه در راستای حفظ و سلامت تمامی اقشار جامعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته و زندانیان نیز به‌واسطه آسیب‌پذیری و شرایط خاصی که دارند، موردحمایت خدمات بهداشتی و درمانی ما قرارگرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. عبدالملکی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد که در حوزه بهداشت، درمان و آموزش متفاوت‌تر از گذشته به این قشر آسیب‌پذیر ارائه خدمت داشته باشیم. در ادامه نیز حاضرین در این نشست در رابطه با چگونگی ارائه خدمات مطلوب‌تر بهداشتی درمانی به زندانیان و خانواده آنان و تعاملات دوجانبه در این زمینه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha