بازداشتگاه جرائم غیر عمد و محکوم مالی اصفهان  مورد بهره برداری قرار گرفت.

در ادامه سفر مدیران کل ستادی سازمان زندان های کشوراز مجموعه بازداشتگاه جدید جرائم غیر عمد و محکوم مالی بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با سفر رئیس سازمان زندان های کشور به استان اصفهان، با حضورمدیران کل حوزه ریاست و روابط عمومی،مشاوررئیس، مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و مدیرکل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان از مجموعه بازداشتگاه جرائم غیر عمد و محکوم مالی اصفهان بهره برداری شد.

این مجموعه که با هدف تفکیک و طبقه بندی هر چه بیشتر مددجویان و در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی کشور و همچنین اولویت های سازمانی صورت گرفت،از این پس مددجویان دارای جرائم غیر عمدی و مالی در اصفهان در این مجموعه نگهداری خواهند شد.

بابایی مدیرکل زندان های استان نیز در آئین افتتاح این پروژه گفت: بازداشتگاه جرائم غیر عمد و مالی اصفهان با زیر بنای 1600 متر مربع فضا با کاربری بازداشتگاه و ظرفیت 500 نفر را در بردارد و از سال 1398 مراحل احداث آن آغاز و با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین و اعتبارات سایر مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha