مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت حمایت در اصفهان افتتاح و راه اندازی شد

با حضور جمعی از مدیران ستادی سازمان زندان های کشور، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک وموتورسیکلت حمایت اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،در ادامه سفر رئیس سازمان زندان های کشور و هیئت همراه به استان اصفهان در دومین روز سفر مدیران ستادی سازمان،مرکز معاینه فنی خودورهای سبک و موتورسیکلت وابسته به انجمن حمایت زندانیان اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این آئین که دکتر رستمی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان،محمدی مشاوررئیس سازمان،جمالیان مدیرکل بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و پروین مدیرکل دفتر اشتغال و حرفه آموزی سازمان نیز حضور داشتند، بابایی مدیرکل زندان های استان به ارائه گزارشی از روند احداث این مجموعه پرداخت.

وی گفت:این مجموعه با زیر بنای 1870 متر مربع با کاربری اشتغال و حرفه آموزی برای بیش از 10 زندانی در سال جاری آغاز شده و با هزینه ای بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان آماده بهره برداری گردید.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha