۲۴ امین زندانی نیازمند مالی قبل از ورود به زندان بوکان آزاد شد
رضایت زندانی جرایم مالی غیر عمد در دفتر رئیس زندان بوکان قبل از ورود به داخل

سنت حسنه مسئولین و مددکار زندان بوکان در رسیدگی فوری به وضعیت زندانیان مالی جرایم غیر عمد در بدو ورود و جلوگیری از حبس ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، بیست و چهارمین زندانی نیازمند محکوم مالی قبل از ورود به زندان و هرگونه ثبت سوابق با اخذ رضایت شکات از زندان بوکان آزاد شد.

بر اساس برنامه روزانه و مستمر دیدار با زندانیان تازه وارد و معرفی زندانیان مالی جرایم غیر عمد برای شناسایی و اقدامات حمایت اجتماعی در جلوگیری از حبس امروز صبح بیست و چهارمین زندانی نیازمند مالی با اخذ رضایت ۶۰۰۰۰۰۰۰۰ ریالی از شاکی پرونده آزاد شد.

محمد رحمانی رئیس زندان بوکان ضمن تقدیر از دقت و حساسیت همکاران مجموعه زندان بوکان از واحدهای قضایی، مددکاری تا پرسنل یگان حفاظت گفت : در طول سال جاری با رایزنی مددکار اجتماعی با شکات و حضور بلافاصله در محل زندان اقدامات صلح و سازش برای گذشت در اتاق کار دنبال می شود و در طول 9 ماه گذشته با تلاش نوعدوستانه همه مسئولین زندان تا به امروز بیش از ۴ میلیارد ریال شکات از حق خود گذشتند و با واریز مبلغ یا فرصت بازپرداخت ۲۴ نفر محکوم مالی قبل از ورود به زندان آزاد شده اند.

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha