چهارمین جلسه شورای اداری زندان های استان زنجان

چهارمین جلسه شورای اداری زندان های استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین بنیادی برگزارگردید

 به گزارش روابط عمومی زندان های استان :در ابتدای این جلسه بنیادی مدیر کل زندان های استان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران در امر خطیر اصلاح و تربیت انسانهای به خطا رفته، به بخشی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی به کارگزاران نظام در سال ۱۳۸۱ اشاره و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از سال‌های گذشته تاکنون ضرورت مبارزه با فساد و تبعیض در دستگاههای دولتی بوده که این امر از نظر ایشان تضمین کننده امنیت کشور، معیشت مردم و عزت بین المللی خواهد بود.
 وی افزود :هر کس در هر مسئولیت و جایگاه شغلی می بایست فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و در کنار مسئولیت پذیری در انجام امور از هرگونه سوء استفاده از موقعیت شغلی بپرهیزد و در برخورد با مراجعه کنندگان حق انصاف را رعایت کند .
در ادامه این جلسه مسئولین واحدهای آمار و رایانه و مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج گزارشی از عملکرد چهار ماهه حوزه مسئولیت خود را در قالب برنامه های اولویت های دهگانه سازمان ارائه نمودند.
 در پایان این جلسه مسئولین واحدهای ستادی و روسای زندان های تابعه نیز به  دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در را  خصوص مسائل و مشکلاتی حوزه مسئولیتی بیان نمودند.
ضمنا در این جلسه از اقدامات شایسته و مطلوب روسای زندان های مرکزی، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی ،زندان شهرستان ابهر و مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندانهای کشور تجلیل به عمل آمد.
 انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha