پیگیری حقوق عامه با حضور مدیرکل زندانهای گلستان در محله های آسیب پذیر

غلامرضا سرلک مدیر کل زندانهای گلستان در ادامه طرح محله محور، ،با همراهی رئیس کل دادگستری گلستان، هیئت عالی قضایی ، فرماندار و شهردار گرگان و مدیران دستگاه های خدمات رسان به منظور بررسی مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام کوی انجیراب گرگان حضور یافت.

مدیرکل زندانهای گلستان گفت: در این بازدید ها مردم بدون واسطه و به راحتی مشکلات و درخواست هایشان را بیان میکنند و با بررسی ها و پیگیری هایی که در اداره کل زندانهای استان انجام می گردد بسیاری از مشکلات خانواده زندانیان در همین ملاقات های مردمی مرتفع می شود.

سرلک با بیان اینکه جامعه آماری نشان دهنده این است که بسیاری از زندانیان از مناطق محروم هستند ، اظهار داشت: مسئولین زندانهای استان با حضور در محله های کم برخوردار با محوریت مساجد به عنوان پایگاه اجتماعی، در جهت محرومیت زدایی از خانواده زندانیان با اولویت ایجاد اشتغال برای آنان گام های موثری برداشته است.

عضو ارشد شورای عالی قضایی استان افزود: همچنین در این دیدارها با اخذ مشخصات کامل به همراه آدرس خانواده های کم برخوردار از محل سکونت ، شرایط زندگی و معیشت آنان بازدید شده و با همکاری گروه های جهادی و دستگاه های خدمت رسان ، به رفع نیاز ها و کمبودهای خانواده زندانیان اقدام می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha