۸۶ مددجو از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۸۶ زندانی در هرمزگان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان گفت: در نتیجه بازنگری دقیق و خارج از نوبت پرونده زندانیان توسط مسئولان قضایی و پس از شنیدن اظهارات هر یک از آنها، در خصوص آن دسته از مددجویان که واجد شرایط قانونی بوده و مشمول عفو، تخفیف مجازات، مرخصی منتج به پایان حبس و دیگر ارفاقات قانونی شده اند، پیشنهادهای لازم داده شد و در نتیجه جمع بندی ها، با آزادی ۸۶ نفر از این زندانیان موافقت شد.
مجتبی قهرمانی افزود: فرآیند آزادسازی این زندانیان رویکرد اصلاحی و تربیتی دارد و از آنجا که امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاقات قانونی شامل سارقان سابقه دار، سارقان مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر، اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می‌کنند نشده است.
وی با اشاره به نقش اعطای آزادی و ارفاقات قانونی به مناسبت‌های ملی و مذهبی در تنبه و اصلاح زندانیان، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم آزادی این مددجویان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان تأثیر گذار باشد و روند اصلاح و تربیت آن‌ها را نیز تسریع کند.
قهرمانی افزود: بی‌تردید شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزم ما را برای ادامه راه پرافتخار این مجاهد نستوه جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صد چندان کرده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha