نقش بی‌بدیل رسانه ملی در معرفی خدمات زندانبانی اسلامی

مدیرکل زندان ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری، مدیر کل زندان های استان ضمن قدردانی از پوشش مناسب اخبار و فعالیت های فرهنگی و اشتغال زندان های استان گفت: رسانه‌های استانی با کارکردهای متنوعی مانند آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ایجاد انسجام وهمبستگی اجتماعی نقش پررنگی در جامعه دارد.

حیدری رسانه استانی را بازوی توانمند ستاد دیه دانست و افزود: صدا و سیما دانشگاهی است که وظیفه فرهنگ سازی و آگاهی بخشی را نیز بر عهده دارد. تاثیرمعرفی ستاد دیه و خدمات این نهاد مردمی در میزان کمک ها و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در طی سالیان گذشته مشهود بوده است.

مدیر کل زندان های استان برنامه ریزی دقیق برای تولید برنامه های جشن گلریزان را خواستار شد و افزود: مشارکت اجتماعی با تولید برنامه های فاخر و معرفی خدمات اداره کل زندان های استان به زندانیان و خانواده آنان بالا خواهد رفت.

مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با اشاره به تولید بیش از ۲۵ خبر و برنامه تلویزیونی و رادیویی درباره زندان افزود: بنا داریم با رویکردهای تازه مخاطبین را با واقعیت خدمات همه جانبه به زندانیان و خانواده آنان آشنا کنیم.

افشاری نیا افزود: قصد داریم با کمک واحدهای مختلف صدا و سیما تا میلاد حضرت زهرا مادران زندانی جرائم غیر عمد را به آغوش خانواده بازگردانیم.

وی با پرداخت ۲۰ میلیون ریال چراغ پویش مهرمادرانه را روشن کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha