مدیرکل زندان‌های فارس از زندان اقلید بازدید کرد

مدیرکل زندان‌های فارس به منظور بررسی روند اجرای اولویت‌های ابلاغی ریاست سازمان زندان‌های کشور، با همراهی رییس حفاظت اطلاعات اداره کل، فرمانده یگان حفاظت و رییس مرکز خدمات اجتماعی استان از زندان اقلید بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های فارس، دیدار با همکاران، زندانیان و پرسنل وظیفه، افتتاح چند پروژه خدماتی و بررسی روند اجرای پروژه های توسعه محور از جمله برنامه های بازدید مدیرکل زندان های فارس از زندان اقلید بوده است.
در این بازدید نماز خانه جدید کارکنان اداره زندان و خوابگاه جدید زندانیان رای باز افتتاح و به بهره برداری رسید.
اسحاق ابراهیمی همچنین ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی جاری در این موسسه کیفری، در حوزه بهسازی 800 متر محوطه پوسته میانی زندان و آسفالت زمین محوطه آسایشگاهی سربازان وظیفه، بر ضرورت تسریع در ساخت آسایشگاه سربازان وظیفه، راه اندازی و تکمیل کارگاه جدید اشتغال زندانیان تاکید کرد.
مدیرکل زندان های فارس همچنین، ضرورت تکریم و خدمات رسانی به زندانیان و خانواده های آنان را مورد تاکید قرار داد.
اسحاق ابراهیمی در جمع همکاران و دیدار صمیمانه با آنان ضمن قدردانی از خدمات و زحمات آنان در سنگر اصلاح و تربیت، توصیه کرد که همکاران راه و روش سردار سلیمانی را الگوی زندگی و کار خود قرار دهند و با روحیه جهادی در محیط خدمت، منشاء اثر در تحقق اهداف عالیه سازمانی که تبدیل زندانها به آموزشگاه نیکیهاست باشند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha