بازدید رییس دادگستری و هیات ۱۰ نفره قضائی از زندان شهرستان نور

گل برار زاده رییس دادگستری به همراه اکبر زاده دادستان عمومی شهرستان نور با تیمی از معاونان و قضات دادسرا از زندان شهرستان نور بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران ،گل برار زاده و تیم قضایی در ابتدای بازدید خود با حضور در بندهای مختلف زندان و انجام دیدار چهره به چهره با مددجویان، پس از دریافت مشکلات و درخواست‌های زندانیان، دستور رسیدگی سریع موارد را صادر کردند.

رییس دادگستری شهرستان نور در پایان بازدید خود با برپایی میز خدمت در محل نمازخانه زندان مشکلات و درخواست‌های مددجویان را مورد بررسی قرار داد و در این رابطه نیز دستورات مختلفی برای کمک به زندانیان و بهره مندی آن‌ها از ارفاقات قانونی، صادر کرد.

اکبر زاده دادستان نور درباره جزئیات بازدید تیم قضایی دادستانی از زندان نور، بیان کرد: هدف از این بازدید در پی اجرای سیاست‌های قوه قضاییه برای رسیدگی به امور زندانیان است.

اکبرزاده با بیان اینکه ارفاقات و تسهیلات قانونی که برای زندانیان اعمال می‌شود مختص جرایم کم اهمیت است، اظهار کرد: ارفاقات و تسهیلاتی که به زندانیان ارائه‌ می‌دهیم به هیچ عنوان برای جرایم خاص از جمله جرایم خشن، سارقان سابقه‌دار، زورگیرها و اراذل و اوباش در نظر گرفته نخواهد شد.

گفتنی است دراین بازدید از۳۲ پرونده مورد بررسی با آزادی ۱ نفر از زندانیان موافقت و به ۱۳ نفر از زندانیان مرخصی اعطاء و با پابند الکترونیک ۲ نفر از زندانیان موافقت شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha